-
Tous les produits
Horti
- Housses
- Fournitures de fleuriste
-
Piques décoratifs à suspendre
Piques décoratifs à suspendreVoir tous les produits dans Piques décoratifs à suspendre
- Porte-bouquets
-
Sacs et emballages spéciaux
Sacs et emballages spéciauxVoir tous les produits dans Sacs et emballages spéciaux
- Contenants
- Rouleaux et feuilles
- Emballage pour transport et hardware
- Home
- Foire aux questions
Veelgestelde vragen
ACCOUNT
Hoe kan ik inloggen? show hide
Maak eerst een account aan. U kunt met het aangemaakte account direct bestellen in de webshop.
Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen? show hide
Zodra u bent ingelogd kunt u, onder mijn account uw wachtwoord wijzigen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu? show hide
Klik op wachtwoord vergeten op de login pagina. U krijgt vervolgens uw gegevens opnieuw via e-mail toegestuurd.
Kan ik mijn vorige bestellingen zien? show hide
Ja, onder mijn account kunt u uw order historie bekijken.
Waar kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief? show hide
U kunt zich hier aanmelden voor de nieuwsbrief!
BESTELLEN
Wat zijn bestellijsten en hoe gebruik ik deze? show hide
Bestellijsten gebruiken? Lees hier meer
Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Broekhof.nl? show hide
Een bestelling plaatsen kan via de webshop. Wanneer u klant bij ons bent kunt u bij ons inloggen en online bestellingen plaatsen. Heeft u nog geen account? Dan kunt u hier een account aanmaken. U kunt met het aangemaakte account direct bestellen in de webshop.
Kan ik als particulier ook bestellen bij Broekhof.nl? show hide
Nee, helaas. Broekhof levert alleen aan bedrijven.
Kan ik ook langskomen om direct bij Broekhof te kopen? show hide
Uiteraard. U bent welkom op onze vestigingen bij Dillewijn Alflora Aalsmeer en Rijnsburg.
Ik bestel vaak dezelfde artikelen, kan ik deze ook opslaan voor in de toekomst? show hide
Ja, wanneer uw order in het winkelmandje geplaatst is, kunt u de order opslaan als favoriete boodschappenlijst. De volgende keer kunt u onder mijn account deze favoriete boodschappenlijst openen waardoor u niet een order weer hoeft in te vullen. U kunt meerdere boodschappenlijsten opslaan.
Ik heb een klacht, wat kan ik doen? show hide
Bij Broekhof werken we eraan u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland en dat u niet tevreden bent. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info.horti@paardekooper.com of te bellen met +31 (0)71 403 12 11. Dit geldt zowel voor klachten over het fysieke product als over onze dienstverlening. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw klacht aan te melden voor bemiddeling via Thuiswinkel.
Onze klachtenprocedure:
- Laat binnen redelijke termijn nadat u het gebrek heeft geconstateerd weten dat u een klacht heeft.
- Een klacht kan via email (info.horti@paardekooper.com) of per telefoon +31 (0)71 403 12 11) kenbaar gemaakt worden.
- Omschrijf uw klacht volledig en duidelijk.
- 14 dagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een reactie met een oplossing.
- Als het niet mogelijk is binnen 7 dagen een oplossing te geven ontvangt u binnen 7 na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging en een indicatie van de tijd waarbinnen u een oplossing mag verwachten.
BETALEN
Op welke manieren kan ik betalen? show hide
Nieuwe klanten bieden wij de volgende betaalmogelijkheden aan:
- Ideal
- Creditcard (Mastercard en Visa)
- Overschrijving per bank
Alle genoemde prijzen op de website zijn exclusief BTW.
Bestaande klanten kunnen over het algemeen op rekening kopen onder de met hen afgesproken voorwaarden. Neem hiervoor contact met ons op.
Kan ik veilig betalen bij Broekhof? show hide
Ja zeker. De betalingen worden uitgevoerd middels een beveiligde verbinding met onze partner Adyen. Alle gegevens worden na het uitvoeren van de transactie direct verwijderd.
VERZENDING
Wat zijn de verzendkosten? show hide
Bij verzending binnen Nederland geldt dat alle bestellingen groter dan € 250 naar een Nederlands afleveradres gratis worden afgeleverd. Bij webshop orders kleiner dan € 250 wordt € 12,95 in rekening gebracht. De verzendkosten het buitenland worden voor de meest voorkomende Europese landen berekend bij het afronden van de bestelling.
Voor landen waarvoor wij geen verzendkosten in de webshop kunnen berekenen of voor orders zwaarder dan 70 kg zullen de verzendkosten in overleg met u worden vastgesteld, en achteraf aan u doorberekend worden.
Voor Frankrijk geldt dat een bestelling groter dan € 1500 gratis wordt afgeleverd.
Wat zijn de mogelijkheden voor aflevering van mijn bestelling? show hide
De webshop kent drie mogelijke verzend- en aflevermethoden voor zowel binnenlandse als buitenlandse verzendadressen:
- verzending via onze vervoerder
- verzending via uw vervoerder
- afhalen bij onze vestigingen in Aalsmeer, of Rijnsburg.
Kan ik mijn bestelling zelf ophalen bij Broekhof? show hide
Ja, dit kan! Als u op een werkdag voor 10:00 bestelt dan kunt u de bestelling de eerstvolgende werkdag komen ophalen op een van onze vestigingen in Aalsmeer of Rijnburg. Bij het plaatsen van de order kunt u aangeven wanneer en op welke vestiging u de bestelling wil komen ophalen.
Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen? show hide
Ja, dat kan. U kunt het afleveradres zelf bepalen bij het plaatsen van een bestelling.
Leveren jullie ook in het buitenland? show hide
Ja, wij leveren in principe in alle landen. Neem voor afleveren in het buitenland contact met ons op.
Wat zijn de levertijden? show hide
Voor leveringen naar een afleveradres binnen de Benelux doen wij onze uiterste best er voor te zorgen dat wanneer u op een werkdag voor 10.00 uur bestelt, u de bestelling de eerstvolgende werkdag op het opgegeven afleveradres ontvangt. Onze vervoerder doet in uitzonderlijke gevallen iets langer over de verwerking van een bestelling. Het streven blijft altijd uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Indien u uw bestelling drie werkdagen na de aangegeven afleverdatum nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via de klantenservice, telefoon +31 (0)71 403 12 11 of mail naar info.horti@paardekooper.com.
Kan ik zelf bepalen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd? show hide
Tijdens het bestelproces kunt u ook aangeven op welke dag u uw bestelling bezorgd wil hebben.
Wat moet ik doen als mijn bestelling te laat is? show hide
Onze vervoerder doet in uitzonderlijke gevallen iets langer over de verwerking van een bestelling. Het streven blijft altijd uw bestelling op de gewenste datum af te leveren. Indien u uw bestelling drie werkdagen na de aangegeven leverdatum nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via de klantenservice, telefoon +31 (0)71 403 12 11 of via info.horti@paardekooper.com.
Waar kan ik de algemene leveringsvoorwaarden bekijken? show hide
U kunt hier de algemene leveringsvoorwaarden bekijken.
Staat uw vraag er niet bij?
Telefonisch zijn wij bereikbaar op +31 (0) 71 - 4031211 . Of vul het contactformulier in.